5 MARS

stormtrivs i min nya vintageskjorta, älskar den!
Går och nynnar på Avicii hela dagarna, försöker peppa mig själv och muntra upp mig själv för saker jag gör bra och faktist klarade av att äta trotts ångest. Men ångest är bara rädsla- glöm inte det!! Och rädsla går över om du gör det om och om igen så sluta inte kämpa om du inte lyckades första gången. 
 
Annars då, jo jag var i skolan igår och var med i restaurangen- jobbigt japp men helvete vad kul. Saknar klassen, alla fina tjejer och känslan över att vara i restaurangen som några grader stabilare än innan. Imorgon ska jag till skolan och likaså fredag, sen ska jag jobba lite hos pappi. 

Kommentarer
Postat av: Caroline Blomberg

skjortan var riktigt snygg!

2014-03-06 @ 21:40:56
URL: http://carolineblombergs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0