Hotellet

Hade bestämt att jag Inte skulle dricka alkohol denna kvällen på grund av mycket anledningar. Väl på förkröket drog de fram en champagneflaska, öl och massa annat så det blev till slut att jag drack iallfall.
 
Vi tog bussen till hotellet och har aldrig varit såhär stabil på fyllan som jag va igår, vilket kändes så jäkla skönt och att man visste att man hade kontroll. Det var en galet lyckad kväll, gick och la mig kl 7 och vakna 9, så har alltså sovit två timmar. Lite sådär rockigt
 
 

Kommentarer
Postat av: Snowboard

Hej! Jag har snowboardåkning som karriär, så snowboard är en sak jag bloggar om. Jag tipsar, berättar öppet om min uppväxt osv. Kika in!
snowboardrider.blogg.se/

2014-02-09 @ 13:31:44
URL: http://snowboardrider.blogg.se/
Postat av: Tess

Trevligt med fest! Men du , det är så kul , jag startar idag en NY tävling på bloggen , Veckans Blogg! Det är väldigt Simpelt och vinnaren blir Länkad på startsidan där det dagligen kommer in nyfikna läsare :)

2014-02-10 @ 00:05:42
URL: http://tessvonolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0