livsförändring

jag försöker göra en förändring just nu som är tuffare än någonsin, jag står och pendlar mellan att vilja göra en förändring eller inte göra. jag vet att jag måste göra en förändring för att må bra men det är så mycket som gör mig svag. starka ord som skär in i mig som förstör allt, samhället och jag själv. jag mår inte bra och jag är så obehaglig i den jag är.
 
jag mår sämre för varje dag som går och det känns som att jag inte gör ett skit rätt utan bara fel men man måste må dåligt för att lyckas och misslyckas man så mår man bra men det hjälper inte hur mycket jag än försöker säga till mig att du är inne på rätt spår, fortsätt som du gör men så är det såklart något som kommer imellan som förstör mitt peppande, min styrka och motivation. jag vet det låter sjukt men så är det. som jag sagt innan så vet jag att det jag går igenom inte är en enkel match, det är rent ut sagt fy helvetes jobbigt och ibland finner jag liksom inga ord till allt det här. 

Kommentarer
Postat av: michelle mariolina - drömmen om Frankrike

kämpa. Du är stark!

Svar: <333
Felicia Thiel

2013-09-28 @ 17:25:36
URL: http://michellemariolina.blogg.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Skickar en styrkekram och hoppas du fixar det. Energitjuvar finns alltid och de får man försöka att ignonera och inte låta dem ta energin och motivationen man har.

2013-09-28 @ 17:55:48
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Elin

Antar att du ligger på beh-hem i Varberg?

Mjo är ett tag. Och det enda som egentligen blivit bättre är vikten. Den har dock blivit sjukt mycket "bättre". Anorexi som snart närmar sig UNS, med tanke på vikt och förhoppningsvis mens snart igen.

Njae det krävs mer än att den vänjer sig, den måste liksom börja "tro" på det. Det tar längre tid än man tror. Men ja, tids nog, om du sköter det, så får de flesta en funktionell och välfungerande kropp. Det kommer säkerligen finnas kvar symptom och problem länge, kanske för alltid, beroende på hur illa du behandlat din kropp. Jag kommer alltid ha ryggproblem till exempel, och jag kommer alltid ha trubbel med musklerna eftersom de varit så svaga. För vissa försvinner fertiliteten (så om du vill ha barn i framtiden är det ett väldigt bra skäl till att börja sköta kost och träning), för alltid, för andra kommer hjärtat alltid vara svagt (som mitt, antar läkare i alla fall). Men ja, svullnaden kommer gå ner.
Texter ur hjärtat är ofta hälsosamma att få ur sig. Bara få dem någon annanstans än bara det ofta sargade hjärtat.
kramar

2013-09-28 @ 22:30:09
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: EMMAWHO

Kram på dig!

2013-09-29 @ 12:03:06
URL: http://emmawho.se
Postat av: azra

<3

Svar: <3
Felicia Thiel

2013-10-01 @ 21:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0