i hate sundays...Här har ni något kul att läsa

Jag har insett att min senaste kyss – Var konstig
Jag saknar –
Massa
Jag pratar
– Alltid mer än vad jag borde göra
Jag skrattar – För mycket och åt allt
Jag tycker om –
Kaffe Latte och dubstep
Jag avskyr när folk -
Utnyttjar
Mina närmaste vänner är –
Min mobil hehe

Min första vän hette – Mina barndomskompisar från bb
Kärlek är –
Svårt
När jag borstar tänderna –
går jag ALLTID runt i huset
När jag lagar mat – Gör jag det jag tycker är godast och är bäst på
Jag är rädd för – Stora hundar (djur för övrigt)
Jag önskade – Skolan var enklare än vad den är
Den värsta känslan är – När man har ångest över något och tror att man inte kommer klara det
Den bästa känslan är – När man lyckats
Jag vill – Ha en pojkvän nu!!

 

Jag är bäst på – Att göra "min" grej
Jag är sämst på – Matte
Jag kommer alltid att vara – En glad person
Det finaste som finns – När man känner att verkligen allt är bra!
I sommar – Kommer bli den bästa sommaren ever!
Min mobiltelefon är
– Min dorg

När jag vaknar på morgonen – Tarr jag på mig
Innan jag somnar – Smsar jag eller pratar skype

Just nu tänker jag på att – För mycket
Bebisar är – Världens gulligaste
Jag har aldrig –
Varit på någon stor festival
Idag har jag – Varit på bio


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Tack så mycket! :D

Jag använder nästan alltid mitt 50mm f/1.8 och ibland mitt kitobjektiv.

Men på dessa bilder var det mitt 50mm :)

2012-02-06 @ 13:24:48
URL: http://mylifeasjuliaa.blogg.se/
Postat av: MIN CENTIMETERKAMP

Svar:

Tack. Du är välkommen åter!

2012-02-06 @ 13:54:13
URL: http://abstinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0