I'VE BEEN WATING FOR THESE MORNINGS

Vaknade till detta imorse, hur fint?! Har varit så otroligt fint och varmt väder idag. Suttit på balkongen och druckit kaffe och rökt, tog en promenad runt strandpromenaden och fick lite kick på livet eftersom jag har så himla mycket minnen här ifrån Varberg. Dock gav det mig både bra och dåliga minnen. Det sämre är från förra sommaren, då jag var som sjukast och var med mamma på Apelvikens camping i farmor och farfars husvagn i två veckor. Jättemysigt att vara med mammi där i sig, men att vara ute mitt på sommaren, sola och liksom inte vara lycklig och varken leva kändes obekvämt och hopplöst. Sen skötte jag mig så fruktansvärt dåligt och gjorde mamma så besviken så det minnena sitter fortfarnade kvar varje gång jag går förbi campingen. Fäller liksom en tår varje gång.
 
Anyway, vad har ni gjort idag? Förutom att jag har varit ute så har jag haft gruppen- vi pratade om livsmål och förändring, vad man ser fram emot att forsätta kämpa mot osv. Det gör mig faktiskt lite peppad, för jag vet att jag har så mycket att komma hem till och tillbaks till. Mitt liv har ju lite som så slutat pga. Sjukdomen men det ska det fanimej inte få göra mer. 

Kommentarer
Postat av: Moster

Bra, helrätt! Kram

2014-02-25 @ 21:41:43
Postat av: elin

Åh herregud vad vackert! :D

2014-02-26 @ 13:12:59
URL: http://finest.se/wahhlgren
Postat av: Malin Aurora

Så vackert!

2014-02-28 @ 21:34:00
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0