FIKA PÅ STAN - Caffe Latte med kakao och kanel

Gjorde upp med min behandlare att jag skulle fika på stan själv. Vart lite orolig över vad jag skulle ta men ack så jag snubbla över mållinjen. Jag tog en caffe latte som dock är en rädsla för mig men det här på capio hade inte accepterat det som ett mellanmål men det är mitt ansvar och jag tog en kaffe latte för jag tycker det är jobbigt. 
Satte mig på Espresso House uteservering och kollade runt på människor, drack mitt kaffe och tog en cigg. 
 
Medans jag satt där satt jag och funderade över hur jäkla underbart det hade varit att bara dra ut spontant med kompisar och fika det man känner för utan ångest, inte ens behöva känna den i närheten av bröstkorgen och att man kan få ta en kaffe latte utan ångest eller sitt favoritfika för att man vill och är sugen på det, men där är jag verkligen inte än att jag kan dra spontant en fika sådär direkt efter frukost eller lunch men eller hur ska den tiden komma? För oss alla som vill nå dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0