pilen följer dig inte alltid rakt fram

bion igår vart helt okej, inte min typ av film men var bara trevligt att göra något med familjen.
som sagt så var jag nog inte redo för att åka hem jag känner mig inte tillräckligt mogen och stark än för att ta detta steget men nån gång ska bli den första. jag har undvikit och använt saker på den säkra sidan jag vet dämpar min ångest men alla tankar och känslor har varit där ändå dag som natt. jag hade nog för höga förväntningar på mig själv med att lycks helt.
 
efter lunch kör mamma och pappa ner mig till Varberg, vi ska även göra lite ärenden. har mer packning med mig ner nu än vad jag hade påväg hem haha så blir det när man shoppar och samtidigt ska ha med sig lite saker hemifrån ner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0