fel och brister

idag är allt bara fel, kan gråta så fort jag bara tänker på det som tyngerm ig idag men orkar inte gråta, orkar inte visa hur jag mår. vill vakna upp och känna mig starkare än någonsin, vara fri från allt men jag vet att man kan inte bli helt från det och det skrämer mig änu mer för jag vill inte leva med dessa ständiga tankar hela livet det tar upp en hel dag liksom att gå runt och tänka på fel och brister.
 
tex. var inne i ett omklädningsrum idag och ville seriöst ut där ifrån snabbare än blixten, jag mådde så dåligt att ögonen blev tårfyllda. alla tankarna bara snurrade omkring i huvudet och jag fick ingen ordning på dom. tankarna var inget positivt utan bara negativt. skitsamma!
kram♥

Kommentarer
Postat av: kornelia grönvall

fin blogg du hade!

sv- det var super gott! :)

2013-09-21 @ 17:56:43
URL: http://korneliias.blogg.se
Postat av: Hanna

Det är inte helt ovanligt att man svullnar när man fortfarande är rätt ätovan. Eller ovan att äta normalt. Det kan ta ett bra tag innan kroppen agerar som en normal kropp efter allt man utsatt den för men det går över.

Tack, jag känner mig rätt fläskig minst sagt men jag är ännu mer rädd för att gå upp än jag känner mig tjock just nu om du förstår hur jag menar. Om jag var garanterad att stanna på den här vikten med den här kroppen skulle jag kanske kunna vänja mig men jag äter inte som jag ska och så fort jag gör det kommer jag gå upp och det är där mitt största problem ligger.

Svar: sv: okej vad skönt och höra att det rättar och jämnar ut sig, jag håller med rädslan över att gå upp tar överhand till allt men man får tömma tankarna och tänka positivt som en medicin typ, lätt för mig att säga men ville bara säga det! men pratar du med någon som kan hjälpa dig med tankarna?
Felicia Thiel

2013-09-21 @ 22:54:04
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det var verkligen jätteroligt!! :) och visst är han duktig! Jag lyssnar på hans musik nästan hela tiden ;)

2013-09-22 @ 08:57:32
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: Johanna

Det är inte skit samma finaste du, det gör ont att se andra människor må såhär.
sv: Ja, vår situation är verkligen jävligt tuff och jobbig, hemsk till och med.
massa styrkekramar finaste du <3

Svar: sv: ja det gör ont verkligen trotts att man själv lider av det så är det jobbigt att se alla andra lida! massa styrkekramar till dig också fina du!
Felicia Thiel

2013-09-22 @ 10:03:48
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Kram, jag tror på dig. Du kan bli fri!

Svar: Vad glad jag blir när jag hör att du kämpar för friskhet. Och för att du lägger ner tid att bry dig om mig. Tack! Jag tror på dig, det gör jag. Jag förstår hur dåligt det kan bli men samtidigt känns det som att det kommer aldrig bli jag. Förstår du? Lite denial kanske. Men jag kan ju inte ens gå ner i vikt så därför betraktar jag mig inte ens som sjuk. Man jämför sig ju med andra och tänker "Så där är ju inte jag, men hon är sjuk. Ja men då är inte jag sjuk." Logik kanske, men samtidigt felaktikg logik hah. Kram!

Svar: sv: åå tack jag tor eller vet att du kan bli fri du med!man kan vara sjuk ändå trotts att man inte kan gå ner för det sitter även i psyket anorexi och inte bara på kroppen. precis man jämför sig så mycket med andra och det ska man inte göra, man får försöka släppa det men det är så in i helvetes svårt! ja felfelfel logik!
Felicia Thiel

2013-09-22 @ 11:05:35
URL: http://www.h0minem.blogspot.com
Postat av: Linn

Du kommer att vakna en morgon och känna dig stark, tvivla aldrig på det!

2013-09-22 @ 11:57:25
URL: http://lyckoland.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åh, vet inte vad du går igenom men är säker på att det kommer bli bättre. Du verkar som en jättefin och stark person. kram!

Svar: sv: men åå tusen tusen tack, vad glad jag blir av att höra detta!KRAM
Felicia Thiel

2013-09-22 @ 17:07:21
URL: http://whiteskies.blogg.se
Postat av: Queen of Kammebornia

Men du är modig som vågar möta tankarna ändå och skriva om att de finns. Du kommer att må bättre! Kram!

Svar: tack tack KRAM
Felicia Thiel

2013-09-22 @ 21:11:56
URL: http://queenofkammebornia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0