#30- ett kärt återseende

äntligen fick jag träffa mamma och pappa. det hade med sig en jättefin orkidéblomma, ängeln ovanför och en gosig pläd i fina färger så nu känner jag att det är lite mer hemtrevligt i rummet. det hade även med sig lite kläder hemifrån jag saknade här.
 
hade ett familjesamtal med min behandlare och föräldrar så vi kom fram till att jag får vara hos dom i helgen men äter alla mål här på kliniken. vi bestämde i samma veva att åkte in till stan och kollade runt lite, köpte ett par gosiga färgglada mjukisbrallor + att jag fick världens finaste halsband av dom som jag ska visa er imorgon. trotts min fruktansvärda ångest så har jag haft en fin dag med mamma och pappa. har verkligen saknat dom något enormt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0