#22

fy vilken jobbig dag det här har varit. vet inte hur jag ska förklara allt men det är tufft och jobbigt här. jag försöker ta mig igenom varje dag med ett litet leende på läpparna som inte ens borde vara där. men jag ler för att dölja för dom andra att jag inte har det jobbigt och svår dag fast jag har det alltså ett fejkat leende som är tryggt där hos mig.
 
ingenting här är som på en räls, personalen sa precis det till mig att det är inget lätt de du går igenom och det ska INTE vara lätt heller. jag trodde bara jag skulle få vara här i nån vecka så vart allt bra och jag var frisk men så enkelt var det inte.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låtsas inte att du mår bra när du inte gör det, så du får rätt hjälp, för då kommer du kunna le på riktigt sen. ♥

2013-09-12 @ 18:34:36
URL: http://nannna.se
Postat av: Rhoda Rodis

Fin blogg, allt bra? :)

2013-09-12 @ 18:43:00
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0