#20

idag har jag varit här i exakt tre veckor och jag känner hur allt bara blir jobbigare och jobbigare. jag har så svårt att hantera mina tankar och jag vet inte länge hur jag ska gå till väga. har även blivit av med sittiden och fått 15 minuters utevistelse= ta en promenad med personal första veckan, bättre än inget.
 
har haft "gruppen" som det kallas. temat idag var förändring. ett mycket lovande och behövligt samtalsämne att ta upp hur vi vill förändra allt, hur vi ska gå vidare med allt och kämpa vidare, släppa allt det yttre motivationen och istället blicka på den inre motivationen som håller oss vid liv till att verkligen vilja hitta vägen tillbaka. imorgon är det onsdag, har mycket på schemat som ska både göras och fixas.

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Vi har just nu en tävling på bloggen, kika gärna in och vara med! vad har du att förlora? :D
KRAM

2013-09-11 @ 11:10:56
URL: http://tobelieve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0