#51

vet inte vart jag ska ta vägen, är totalt helt förstörd inombords och utanpå. kroppen svider, hjärtat blöder och hjärnan spökar som inkräkta tjuvar. 8 veckor, 8 veckor här och jag ser förändring. men jag vill inte göra en förändring fören jag vet om att jag är på jämn nivå och det är jag inte än och jag vet inte när jag är det heller åh det skrämmer mig till helvete. allt bara kanar och jag får panik. 
 
dagens planer ser åt som så farmor och farfar kommer hit om en stund, samtal med behandlare, lunch på uppföljingen, ska förhoppningsvis hinna med en promenad i det fina, klara höstvädret. 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Jonsson

styrkekramar till dig! Hoppas du får en fin helg!

2013-10-11 @ 16:57:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0