#42

jag vet inte men det känns som att jag har kört fast någonstans. jag vet inte vad jag vill jag vet inte vad jag kännner eller vad jag tänker. det är som en enda stor fucking (förlåt) röra i mitt huvud. jag är en ganska envis person som vill mycket så fort men att kunna bli frisk tar inte 7 veckor. jag ser förändring ur ett perspektiv och andra ser det ur ett annat perspektiv. jag vet inte heller vad det är jag kört fast med och vad det är jag behöver hjälp med. men jag vet att hjälp behöver jag, ja är inte fri eller frisk från någonting en och det kommer dröja långt långt innan dess. men jag har gjort små framsteg som jag är jäkligt glad för som jag ALDRIG trodde jag skulle fixa. 
 
jag är så depprimerad fast jag är glad och jag är så ledsen fast jag inte gråter och ibland vill jag bara gråta för att verkligen visa hur dåligt jag egentligen mår för jag mår långt ifrån bra, jag önska jag kunde säga att livet och allt är himla perfekt men det är inte ens i närheten av det. jag saknar mamma och pappa och min syster så in i helvetes mycket, jag saknar min släkt, mina vänner. jag saknar kramar från nära och kära! ni förstår att det är så tufft här och minsa lilla sak man ser, får eller hör det uppsakttar man så fruktansvärt mycket

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: härligt

2013-10-02 @ 15:40:13
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Sarah Persson

åh jag förstår det, har nog inte en ätstörning men skulle kunna tro att jag ligger på gränsen ( äter väl i princip inget alls och försöker direkt att motionera det lilla som väl kommit ner) men har världens ångest när jag äter. Åh det är så hesmkt, allt jag vill är att flytta hemifrån så jag slipper familjens blickar och tvingningar!

2013-10-02 @ 19:13:17
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: jkzfashion

Kan ni bara ge en minut att läsa detta ..
Har en nystartad webbshop med massa unika och prisvärda varor och helt klart värt att gå in kika lite , jkzfashion.se
Bloggar om varor vi har och tävlingar varje söndagar.

Tack för din tid sötnos.
Mvh jkzfashion

2013-10-02 @ 21:30:38
URL: http://jkzfashion.blogg.se
Postat av: Elin

Det är ju otroligt trevligt att få en reklamkommentar på ett sånt här allvarligt inlägg.. :/ På såna här inlägg borde du ju få höra att du är duktig som kämpar, att det visst tar tid men att du är stark nog för det, om du letar reda på modet. För så är det, du kämpar, ibland mer, ibland mindre, men det får vara så ibland. Ge dig själv tid och möjlighet att ta till dig alla verktyg för att komma vidare.

Ja, är skönt att inte alltid vara negativ och bara se allt det mörka. Även om det är svårt.
kramar

2013-10-05 @ 15:03:23
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: Elin

Livet för alla går upp och ned, men är man psykiskt sjuk är det ofta lite värre med växlingarna. De är svåra att hantera då man har massa andra problem att handskas med. Blir påfrestande att aldrig komma undan tankarna.. :S

Ärligt talat så skrämmer den nya behandlingen mig något fruktansvärt. Är jag stark nog för att ta itu med allt det jag sprungit undan förut? Är lite osäker.

Jkzfashons kommentar handlade väl inte direkt om ditt inlägg..?
kramar

2013-10-06 @ 12:20:54
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0