#86

15/11- fredag
och så var det fredag, två dagar kvar tills hemfärd (permission) och jag ser verkligen fram emot det och jag vet så innerst inne att jag behöver komma hem trotts min motvilja jag och min behandlare har bestämt att jag ska åka hem och tänka igenom hur jag vill, om jag vill ta en paus från behandlingen eller komma tillbaks och vara mer motiverad. jag MÅSTE lära mig att ta emot smärtan som jag inte erbjuder själv utan som kommer hur jag än vill.
 
idag har varit en si sådär dag för min del, har försökt att liksom blinka och glömma, stoppat i hörlurarna i öronen och haft musik på hög volym, tagit en långpromenad (fast jag inte får), vilat i max 10 minuter, lagat mat ikväll blev det tacos. ikväll ska hela gänget bänkas framför soffan och kolla idol och fotboll mellan Sverige - Portugal, kan bli riktigt spännande.
 
vill bara säga att jag saknar er ALLA, jag saknar er så fruktansvärt mycket att jag inte kan beskriva det med ord!

Kommentarer
Postat av: Moster

Det blir bättre när du får byta miljö och vara hemma några dagar. Då orkar du ta nya tag igen. Avsluta är inget alternativ, det bara fördröjer smärtan. Kram

2013-11-16 @ 08:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0