#84

jag känner att min kropp är i obalans samtidigt som den börjar bli i balans, jag kan inte acceptera jag kan inte förstå och när ska jag göra det? detta har förändrat mig så fruktansvärt mycket och jag vet inte om det är positivt eller negativt. jag vet inte riktigt om jag vågar förstå allt eller vill jag förstå det? jag ska hem och tre dagar och jag ska verkligen bevisa att jag klarar detta men någonstans inom mig så skriker det att gör inte rätt gör fel och vem ska jag lyssna på? en vecka, en hel vecka ska jag vara hemma på permission och jag ser fram emot att träffa alla människor där hemma  och även komma till skolan ett tag.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du klarar detta! Tro på det och gör ditt bästa. Det är allt du kan göra. Hoppas du får det jättebra hemma i vilket fall. Kram på dig fina tjej!

2013-11-13 @ 20:47:21
URL: http://styrka.blo.gg
Postat av: Erica

Jag måste erkänna att jag inte riktigt förstod vad allt det här handlar om, men hur som helst så hoppas jag att du får en bra vecka hemma! <3

2013-11-14 @ 10:17:50
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0