#82

 det där med att jag inte trodde att jag hade så mycket kläder med mig, det fick jag se idag. JÄKLAR vad mycket kläder jag har med mig, fyllde 2 stora väskor, 1-2 soppsäckar med andra kläder.
 
har iallafall fått ordning på mitt nya rum, lagt in allt i garderoben, byrån och ställt blommorna i fönstret känns fortfarande konstigt att jag är här på uppföljingen, kan visa er bilden imorgon på mitt nya rum, det gäller verkligen att ta eget ansvar och jag måste verkligen måste se till att fixa detta. ska snart äta middag snart tror det blir chili con carne.
 

Kommentarer
Postat av: LIV

Har du gått på någon annan behandling innan du åkte till Varberg och vilken sort i så fall? Kan du berätta för- och nackdelar med olika alternativ? Lycka till med uppföljningen!

2013-11-11 @ 16:38:54
URL: http://www.honsomlever.blogg.se
Postat av: Josefine Anerland

HAha oj mycket kläder! Skönt att du fått iordning iallafall. Lycka till! <3

2013-11-12 @ 07:53:41
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0