#75

måndag igen detta inleder vi med otrygg, arg och ledsen. måndag är inte roliga, nej dom är faktistk inte det.
har pratat en del med personalen idag och det är så skönt när man gör det får man får så mycket tips och lite push och det är de man behöver. 
 
känns i luften nu att det börjar bli galet jäkla kallt, känns som att det ska bli snö i luften man vet aldrig, snart ligger snön som ett tjock lager på marken, det ser jag inte fram emot. på måndag flyttar jag till uppföljningen (steg 2), är så rädd och osäker att jag går och grubblar på det där om dagarna och rädslan sätter sig så starkt för jag vet inte vad som händer och jag vet inte vad som kommer att hända. det får jag luska i själv under tidens gång på uppföljningen,
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Ja verkligen! :)
Hoppas att du fått en toppen start på den nya veckan och månaden? :)
Kram ♥

2013-11-04 @ 21:52:44
URL: http://erne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0