#101

god eftermiddag på er mina fina läsare! hur mår ni, mår ni bra den sista november? kan inte fatta att det är 1 december, 1 advent och julkalendern imorgon. november har bara seglat förbi.
 
jag vet inte riktigt hur jag mår idag, ångest vid matbordet så gick ut på en promenad efter lunchen och smart som jag är tappade jag bort mig bland gatorna hittade ut i alla fall.
 
föresten? kan ni ens fatta att kevin gick vidare i idol, måste vara Sveriges pinsamaste grej som hände just. ville sett erik och elin i idol. pinsamt om kevin skulle vinna med. har lust att nita vart enda liten kotte som röstade på kevin för han sjunger så långt ifrån bra de andra två så det är sjukt.

Kommentarer
Postat av: MAALIINHS.se ♥

*svar:* Ja det är jättesnyggt, oh, vit julgran och svarta julgranskulor, det låter snyggt det med :D

2013-11-30 @ 16:14:08
URL: http://maaliinhs.se/
Postat av: ViktoriaCaroline

Ja verkligen, super mysigt. Kvalitetstid med mamma är alltid bäst <3

2013-11-30 @ 20:06:41
URL: http://viktoriacarolines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0