#103

oså var det de där med att sova också. har bytt sömntablett till imovane- vilket inte hjälper mig något vidare, kan verkligen inte sova så igår drog på mig jackan och skorna och gick ut mitt i natten för att få lite frisk luft. jäklar så skönt det var!
 
idag har varit en skitdålig dag. har inte kunnat förklara mina känslor och tankarna och ångesten är så påträngande hela tiden. kunde inte hålla tillbaks alla känslor inom mig så grät ett x antal gånger. det är så mycket som är så jobbigt jag dras med antingen ena sidan av vilja eller andra sidan av svaghet.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Okej, jo det var en bra helg för mig :)
Hoppas att du fått en bra start på veckan!
Kram!

2013-12-03 @ 20:48:23
URL: http://erne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0