jag faller ner på knä och ger mig själv en klapp på käften

när man inte orkar ta hand om sig själv och man faller på knä varje kväll och ger sig själv en klapp på käften för man är så svag att man inte orkar med sig själv. men när varken du eller jag ger med sig tillsammans så är det så svårt att kämpa. man kan inte kämpa själv, man måste kämpa två för att vinna elendet.
 
jag känner mig som en dålig människa som inte visar något eller som inte ger med sig något, men vad ska jag göra när jag hatar mig själv så jävla mycket att jag skulle kunna dö för att bli bukt på mina problem, men hade det varit enkelt hade jag aldrig varit på ett behandlingshem och jag hade inte heller ätit tabletter och inte heller kämpat ihjäl mig för att vinna mot något dödligt. jag behöver positiva intryck, styrka, motivation och positiv feedback. varför ska jag hela tiden gå runt och tro att jag orkar allt när jag inte gör det. jag är helt död efter att liksom bara kantats med människor på stan i 40 min och jag vill inte ha det så, jag blir bara trött av att umgås med människor för mitt psyke klarar inte av allt än det är fortfarnade förstört och rubbat. 
 
jag är inte redo än att ge all min kraft för ett normalt liv för det är jag inte van vid än, jag är inte van vid att leva normalt eftesom jag har så länge levt ett ohälsosamt liv och vem i hela friden vill leva ett ohälsosamt liv med dåligt förhållande till mat, träning och ett oacceptabelt beteende? 
 
det är när människor går i tusen bitar som jag också går i tusen bitar för jag mest vill hjälpa andra i förhand och skita i mig och jag får släppa det. jag måste börja tänka på mig nu och ta andra lite svagt vid sidan om för annars kommer jag aldrig att klara och orka ta mig upp till ditt jag vill och en gång var innan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0