HOME SWEET HOME

Oså var jag hemma igen, i Alingsås. Vet inte om jag vill vara hemma, vill vara på Capio för jag behöver det. Jag är inte trygg i någonting lägre. Att det ska vara så svårt att acceptera, kunna se saker och ting ur ett perspektiv som är rätt, vänja mig vid mängden mat. Hatar att denna acceptansen är noll på mig och att jag har sånt otroligt jävla självhat att saker och ting säger stopp för mig. 
 
Anyway jag är hemma, jag har haft en okej dag och kväll och hoppas på en bättre dag imorgon dock är jag så jäkla nervös för ska käka med ett gäng vänner imorgon. Ooofffh (mes)

Kommentarer
Postat av: ellen

Skickar en stor styrkekram, du kommer fixa hemma! Sedan får man inte glömma att bara för att man gör det "man ska" betyder inte det att man automatiskt mår bra, snarare tvärtom...men den tider kommer, när du kan skratta från hjärtat! <3

2014-02-08 @ 07:51:49
URL: http://litetyrvader.blogg.se
Postat av: Matilda

Det kommer bli bra ska du se! Hoppas det är bra med dig! Kramar

2014-02-09 @ 16:27:44
URL: http://styrka.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0