#69

redan tisdag, jag är inne på min 11:e vecka. jag börjar känna mer och mer att mina anti depressiva börjar hjälpa trotts att jag mår urselt av alla mina tankar. jag är så glad för jag åker hem på permission på torsdag-söndag. ska bli skönt at komma hem har lite saker planerat, utöver det ska jag ta dagarna som dom kommer och kämpa och klicka framåt vill säga. 
 
har varit en lång och tröttsam dag, har varit hängig och trött ont i hela kroppen känns som att jag ska bli sjuk eller något. vi hade gruppen efter lunch i 2 timmar, sen tog jag en promenad med en vän. blåser jättemycket och vågorna spelar sitt egna spel på havet. häftigt!

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Otroliga bilder!

2013-10-30 @ 15:48:56
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0