hempermission

veckan hemma är över och jag är på plats i Varberg. det har varit så skönt och vara hemma och jag har verkligen haft det jättebra. besökt vännerna i skolan, planerat inför kommande veckor med skolan, träffat saknade släktingar, fikat, bowlat, varit på bio och träffat saknade och goa vänner jag trivs så galet bra med, har hunnit med och jobba några timmar, utmanat mig så där några gånger. tummen upp på det! bion föresten the hunger games: catching fire var galet bra dock inte bättre än ettan mer ser fram emot att se tredje delen.
 
visst jag har haft jobbiga stunder också men har försökt att skjuta undan dom och tänka att det får vara där och att jag inte kan göra så mycket åt det och lära mig att leva med det vilket jag kommer i princip göra hela liv. som jag skev i mitt andra inlägg så har jag inte riktigt hittat motivationen och styrkan hemma men jag gör detta ändå för jag har sett denna veckan vad livet har att erbjuda mig när jag väl blir frisk och jag ser fram emot att göra så mycket roligt som jag inte har kunnat göra pga sjukdomen.
 

Kommentarer
Postat av: amaliajansson.blogg.se

Alla kramar! men du.. ta inte illa upp på något sätt, varför är du inskriven? :(<3

2013-11-25 @ 19:01:19
URL: http://amaliajansson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Du kommer hitta tillbaka igen till att känna motivation och styrkan hemma, det får bara ta lite tid - sjukdomen är i te värt att stanna i även om det är en trygghet för du kommer hitta tryggheten i något bättre och hälsosamt - stå ut, jag hejar på dig!!

2013-11-26 @ 12:43:55
URL: http://www.myfightfromanorexia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0