le le le le le.

"men jag kan inte le, jag orkar inte jag har tappat hoppet om hur man ens får fram ett riktigt leende."
jag vet inte vad min lycka är eller vad jag ska hitta min lycka, jag saknar ju den fina lyckan att kunna känna något och inse att saker och ting är fint och inte dött. när väl mina mungiper går ihop som ett upp och nervänt så kan jag liksom inte få tillbaks den glädjen jag hade innan.
 
jag säger inte att jag ALDRIG är glad, för visst ler jag och skrattar men frågan är ju vad som döljer sig bakom leendet och den masken jag bär på ofta. jag gillar inte att bära på en tung mask av olycka som knappt orkar förändras till ett stort leende. hur i hela jävla helvete ska jag bli frisk, sluta tänka, grubbla, vela, dra mig undan, tveka, veta vad riktig lycka är? nån som vet bra tips. kommentera kommentera!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Riktigt glad och lycklig är man nog aldrig i din ålder. Det verkar som ett orimligt mål att nå upp till. Försöka istället att komma dit hän att du mår så bra som möjligt. Resten kommer sedan. Kram

2013-12-29 @ 08:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0