dan före dan före dopparedan

idag är det alltså två dagar kvar till julafton, min julstrumpa hänger på dörren där den brukar hänga varje år (nostalgi), man blir inte för gammal för sånt likaså julkalendrar med choklad i blir man heller inte för gammal för eller julkalendern på tv. tycker det är mysigt och sitta och kolla på. har precis ätit en god familjefrukost som vi brukar äta på hegerna, skönt att jag får vara med nu när jag är hemma på permission också.
 
ska snart dra ut på en promenad, sen måste jag iväg och fixa mediciner. har sånt jäkla shoppingbegär på kläder att jag knappt kan hejda mig själv, ni vet sånt jobbigt begär att man knappt kan hålla fingrarna i styr när man går in i  sin favoritbutik gahh så jäkla jobbigt men måster hålla i pengarna.

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Hoppas du haft en bra söndag hittills :)

Svar: tack detsamma, önskar dig en bra måndag!
Felicia Thiel

2013-12-22 @ 14:49:56
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0