jag är mig, jag är den du vill ha

vi alla kommer nångång stöta på motgångar här i livet. vi kommer känna smärta som sakta drar in över oss. vi kommer känna oss meningslösa samtidigt som vi känner oss några procent värdefulla. men då tänker jag såhär? vad vore livet utan smärta, motgångar och förjäves? INGENTING.
 
Idag måste man nästan hamna på botten för att sedan dra sig upp starke än någonsin. Jag vet min moster sa till mig ett flertal gånger att hamnar man i något svårt läge igen så tar man sig Alltid ur det starkare än du var innan. Jag själv kan inte riktigt se det än eftersom jag inte har tagit mig ur det svåra än och inte hamnat i något svårare än vad jag är i nu innan.
Någon som känner att ni har varit starkare när ni tagit er ur något?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Puskás ♥

Sv: Tack :) Lycka till sötis!

2013-08-15 @ 02:02:23
URL: http://puskas.blogg.se/
Postat av: Simona Bergström

fin blogg, gå gärna in på min :)

2013-08-15 @ 21:59:40
URL: http://simonakristina.se
Postat av: michelle mariolina - drömmen om Frankrike

"Jag själv kan inte riktigt se det än eftersom jag inte har tagit mig ur det svåra än och inte hamnat i något svårare än vad jag är i nu innan." jag vet inte vad du går igenom för något just nu, men du är stark! Och du skriver att du inte tagit dig ur någonting svårt ännu, herregud! att vara tonåring och växa upp är nog det SVÅRASTE en människa kan gå igenom! men också den allra bästa tiden!

Det svåraste jag gått igenom var nog när min pappa dog i cancer, men man blir så himla stark efter en sådan händelse.

Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? Jag är totalt förälskad i din blogg.

2013-08-16 @ 09:42:38
URL: http://michellemariolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0