SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN! Vi kör på alla frågor i ett

Vilken är din favorit accessoar?
Armband, mitt Thomas Sabo- armband.

Tror du på andar och annat övernaturligt?
Nej det gör jag faktiskt inte. Är bara lite rädd att cykla/gå i mörkret på kvällen där det är helt kolsvart!!

Hur länge har du bloggat?
3-4 år ungefär

Favoritlåtar?

Hehe, är ett dubstepfan så får bli Skrillex alla låtar + Alesso – Calling (Lose My Mind) - Radio Edit & Far East Movement – Live My Life - Party Rock Remix

Vad tycker du om din bästa tvilling, wäwä?
Du är min bästa tvillingsyster oavsätt våra dåliga dagar, får ju inte glöma våra brassiga dagar vi har heller. wiieä


Hur bra är jag på en skala?

Tawwe, du är för bra för att säga på en skala.

Hur många unika har du per dag och vad är ditt läsar rekord?

Runt 60-100.

Favoritbloggar?
Har ingen speciell favoritblogg, men jag läser de bloggar som inspererar mig mest.

Finaste bild du har tagit?
Måste nog vara alla blider från våra Italienresor.

Favorit böcker?
Blondinbellas bok, Carolina Gynnings två böcker & fina Håkan Hellströms bok

Favoritplatser?
Italien, Göteborg, Varberg.

Favorit film?

Taken och alla OC säsonger.

Vilken är din absoluta favoritklädbutik?
H&M och Weekday.

Vilka är dina 5 favoriter i din garderob?
Ingen tvekan alla mina sommarkläder, svart transparentskjorta, denimjeans, skinnshorts & min vita farfarströja.

Vad har du för kamera?
Canon EOS 450D.

Vart redigerar du dina bilder?

Photoshop CS5.

Hur lång är du?
153 cm :$.

Vem är längst av dig och Emelie?
Emelie är några få cm längre än mig.

Vilken är din naturliga hårfärg?
Mörkare ljust hår.

Favoritfärg?
Basfärger och turkos.

Vad är en av dina bästa och en av dina sämsta egenskaper?
Min bästa egenskap är att jag alltid är glad, bryr mig om folk, vågar ta för mig om man bortser från de sammanhang då jag blir blyg,
Min sämsta egenskap är att jag vågar inte tro på mig själv, blyg vid visa tillfällen(inte lika mycket längre), tar inte åt mig av vad folk säger till mig.

Kan inte du och emelisan komma till skåne och hälsa på mig eller så kommer jag till götet, det hade varit fett ball!?
Feting ballt gosis! Vi löser detta i sommar på något awesome sätt. Ett MÅSTE!! PUSS<3

Vilken blogg tycker du är bäst i hela sverige?
Min egna såklart. ;)

Vad för typ av bloggar läser du?
Foto och mode.

Favoritskor?
Mina fina Dr. Martens.


Går du på gymnasiet, isåfall vad och var går du?

Jag går Restaurang & Livsmedelsprogramet i Alingsås. Trivs skitbra!

Vad vill du göra efter gymnasiet?
Efter gymnasiet vill jag flytta till Norge och samla ihop cash för att sedan dra vidare till Maimi och jobba på en fet restaurang eller kanske utbilda mig till bartender. Vem vet;) Har inte tagit studenten än så har några år på mig till att fundera.

Kommentarer
Postat av: giselaaa.blogg.se

hej jag har dagens blogg på min blogg just nu!

var med i tävlingen och få fler läsare om just du vinner! http://giselaaa.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html



kram! :)

2012-03-18 @ 13:37:16
URL: http://giselaaa.blogg.se/
Postat av: DAISY

Åh tack snälla! Vad glad jag blir :)



Vad synd med skorna, för de är så jäkla snygga!

2012-03-18 @ 14:33:34
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: J

Gillar kängorna!

2012-03-18 @ 17:44:30
URL: http://josefindysenius.spotlife.se
Postat av: Iwy - Creative overload

Kan också bli sådär blyg vid vissa tillfällen, men det blir bara bättre och bättre med åren och tur är väl det :)

2012-03-19 @ 06:03:07
URL: http://iwy.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv; inga problem!

Samma här

KRAM

2012-03-19 @ 07:44:05
URL: http://photsbyevelina.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

hahahah kortis :* nä men jag vill oxå vara kort. suger att vara 'lång'



2012-03-20 @ 10:10:41
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0