Lämnar jag mig ensam på en tyst plats, får jag nästan ta och skylla mig själv.

Mörka dagar då jag bara ser en glimt av ljuset
Vad gör man när livet känns meningslöst och hopplöst?
När man försöker dag som natt in och ut men bara ser en förändringsprocess som heter negativ
Till slut orkar man inte kämpa mot ett liv som ska levas fullt ut
Leva i en bubbla är la inget alternativ?
Men vad fan, bli bättre då? Se till att finn din lycka i livet?
Lättare sagt en gjort alltihop
Hade livet varit lätt hade jag varit närmare frisk för längesen
Men vad är det som tar emot? 
Hade jag vetat det hade jag inte varit här
Jag vet inte vad lycka är
Jag vet bara vad tårar i ögonen och en käftsmäll på kinden är
De hjälper inte att du slår dig själv ibland
Men jag måste känna smärta
Vad annars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0