BAKSLAG

när man får bakslag i sin behandling så känner man att allt verkligen rasar åt ett håll och att det känns omöjligt att bryta sitt bakslag för ett nytt mönster (alltså på rätt håll). jag har fått 2-3 bakslag.
 
- det första bakslaget slutade jag med själv för jag insåg faktiskt själv med min hjärna och egna ögon att detta är så fel att göra och sen visste inte heller min behandlare att jag gjorde detta,
 
- mitt andra bakslag hade jag totalt sagt till mig själv, "detta är finito Felicia!!!" bara för att det var dels så farligt och att plåga sig själv för att bli av med ångest och depression gav bara dåliga resultat i längden,
 
- mitt tredje bakslag har precis kommit tillbaks och jag vart helt säker på att jag inte skulle få kontakt med detta igen för jag hade gjort så många besvikna med detta. anyway så har det hänt igen och jag skäms så innerligt att jag gråter jag tänker på det, jag vet inte vad jag ska säga det är så fruktansvärt klantigt och pinsamt gjort men ALLA lär sig av sina misstag och jag ska la vara en av dom som ska lära mig av det jag gjort/gör.

Kommentarer
Postat av: Matilda

<3

2013-12-17 @ 20:17:05
URL: http://styrka.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0