#119

du klappar mig på axeln och säger "bra jobbat, åter igen gjorde du mig stolt och mätt". jag matar dig med sånt du blir glad av men matar mig själv med sånt som får mig att må dåligt. du ser inte hur jag lider utan du ser bara hur dåligt du mår och lider.
 
jag kan inte göra något fel här, jag kan bara göra rätt och skulle jag göra fel så skulle du jubla och skina upp som en sol av lycka. jag vet inte vem jag gör detta för, jag vet inte vem jag är när jag gör det, jag gör det bara för alla andra skull än så länge. bakom horisonten någonstans kan nog min vilja finnas.                                                              

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint

2013-12-20 @ 23:18:46
URL: http://saranova.blogg.se
Postat av: Matilda

Sv: Och lika så är du.

Jag känner igen mig så väl.. Men det är viktigt att du gör det för din egen skull och inte för någon annan. Hitta viljan som jag vet att du har och fortsätt att kämpa på. Låt det inte få ta mer tid.

2013-12-21 @ 14:24:47
URL: http://styrka.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0