Vem är du med ett halvt eller helt hjärta. Ta reda på det själv genom att finna

Jag känner mig så förlorad
Så underlägsen
Jag visade idag att jag var stark genom att gå emot
Men nu gör det så fruktansvärt och att jag skulle kunna gå sönder i tusen bitar eller kunna dö
Hade behövt något som känts men, du rör inget
Hjärtat gör så ont, pulsen är så hög och kroppen känns så sönderslagen och blek
Känner mig spyfärdig på allt
Varför kan jag inte bara släppa allt och gå vidare?
Hahaha
Nej jag vill inte leva med detta, jag vill vara frisk och må bäst
Mår du bara nu?
Det gör ont och säga och blir svagare genom att jag säger det
Men jag mår så innerligt hemskt jäkla dåligt att jag inte vet vem jag ska lämna mitt hjärta, min smärta eller mina tankar med

Kommentarer
Postat av: V I L M A L A ♔

Det är alltid rba att skriva av sig, och du är otumordentligt duktig :( Allt är svårt, jag evt :(

2014-02-15 @ 16:23:58
URL: http://vilmala.blo.gg/
Postat av: Ida ☯ the sky under the sea

Fint skrivet. Kan känna igen mig i mycket.

<3

2014-02-15 @ 17:09:51
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/
Postat av: Tilly

Sv: Jag har gjort GIF:en i Gimp, det är rätt enkelt..! Öppna första bilden, och sedan öppnar du alla andra bilder du vill ha med i GIF:en med "Öppna som lager". Sen "Filter", "Animation" och "Uppspelning". Där ser du hur snabbt bilderna visas, och vill du att en särskild bild ska synas längre så kopierar du den så att det blir flera likadana lager. När du är nöjd med hastigheten; "Filter", "Animation" och "Optimera för GIF". Och sedan sparar du den bara som en GIF (men kom ihåg att kryssa i den lilla "boxen", som säger att GIF:en ska vara en GIF, i rutan som kommer upp när du sparar)! Och voilà, du har en GIF! Jag är inte världens bästa på att förklara direkt, så om du inte förstod; prova att googla..! Funkar alltid. :)

2014-02-15 @ 22:36:26
URL: http://tillyhild.blogg.se
Postat av: Emma Broberg

fint skrivet, kramar till dig. <3

2014-02-16 @ 10:18:55
URL: http://emmaex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0