OM DU SÄGER DET SÅ ÄR DET SÅ

Vad saknade du som mest det senaste? Njutning, ångestfri, behag, fri och orädd. 

 

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast? Ni vet mitt svar, så tänker inte gå in på denna frågan....

 

Hur såg du ut för prick ett år sedan? Vill inte minnas hur jag har sett ut eller hur jag såg ut.

 

Vad tror du kommer bli roligast i helgen? Har inget planerat än, men jag hoppas på roligheter.

 

Vilken är din favoritfärg för tillfället? Svart

 

Vilket humör är du på? Det skiftar mellan ledsen till glad, besviken till förbannad.

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Underkläder.

 

Vad har du på dig idag? En stickad svart/guldig tröja och ett par leopardbyxor.

 

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan? Tagit en promenad, kollat film, funderat, dökollat runt i datorn.

 

Har du gjort/kommer göra något i veckan som du inte gjort förr? Nej inte än och vad jag vet att jag kommer göra. 

 

Vad oroar du dig för? Livet.

 

Vad ska du göra nu? Tänkte lägga mig en stund i sängen och kolla film- har svinont i halsen och håller på att bli sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0