Q

tänkte svara på några frågor som jag har fått in i bland mina kommentarer
 
vart skulle du vilja resa?
vilja resa tillbaks till mitt favoritland Italien, sen vill jag upptäcka det häftiga med Australien, mina föräldrar har varit där och det är den bästa resan de gjort. vill även resa runt i olika stater i USA
 
tränar du något?
jag tränar på gym men just nu tränar jag ingenting sedan 5 månader tillbaks
 
vad är det som har hänt egentligen? 
jag är inskriven på ett klinikcentrum, mer vill jag inte säga
 
vad är det som har hänt med dig och vart du är nu? vill kunna förstå! 
som jag skrev överst, just nu bor jag här i Varberg tills så länge det beräkas ta med allt, kan inte säga exakt men det är flera veckor iaf men som ni kanske läst i bloggen så vill jag inte riktigt gå ut med allt, men känns som att ni som läser ändå kan förstå något, eller??
 
 

Kommentarer
Postat av: Sania Larsson

Jag tror att jag vet vad det rör. Och önskar dig lycka till både om jag har rätt eller fel!

2013-09-13 @ 09:07:42
URL: http://sanialarsson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0