#37 - permission

om nån timme kommer mina föräldrar och hämtar mig. mitt matschema är planerat till prick denna helgen och jag vet att jag kommer ta med mig capio hem pga av osäkerhet hemma. men jag har som inställning att lyckas och om jag misslyckas så får jag göra det för det kan inte gå spickrakt fram första gången.
 
jag har en del planerat till helgen ska på bio med familjen på lördag, träffa fina och saknade vänner/släkt och bara landa hemma och känna att det är här jag egentligen hör hemma, det är här jag ska vara när jag är frisk och allt är i sin ordning. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det har du rätt i. Det är svårt att förstå sig på den här sjukdomen, oavsett hur insatt man är. Det är hemskt att så många upplever den, i varierande grad.. jag är rätt trött på det. Sex år nu.
Vilken ätstörning har du?

en kropp i obalans har många skumma saker sig för bara för att överleva det den utsätts för. Men det enklaste svaret är att din kropp samlar på sig vätska för att du äter för lite vissa dagar.
Stärka sin självbild? Mitt bästa tips, om än det inte alltid passar, är att leta reda på en pojkvän/flickvän som kan stötta och uppmuntra och visa kärlek. Annars är en liten enkel sak att göra är att skriva tre positiva saker om varje dag. Skriv en lista på kvällen, en bra sak som hänt, en bra sak du gjort och en sak du är nöjd med dig själv över. Kanske bara att dina naglar är fina när du har målat dem. Eller att ditt hår var snyggt idag.
kramar

2013-09-27 @ 19:07:07
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: liborius

jag tror på att du lyckas:)

Svar: tack snälla snälla du!!=)
Felicia Thiel

2013-09-27 @ 19:44:35
URL: http://liborius.se
Postat av: kornelia grönvall

sv- ja du borde verkligen åka dit! en super fin stad! har du varit uppe i main Tower i Frankfurt? :)

Svar: nej det har jag faktiskt inte varit=)
Felicia Thiel

2013-09-27 @ 20:08:50
URL: http://korneliias.blogg.se
Postat av: Victoria

Ja keso är verkligen gott, man kan ha det till så mk. Httade ett recept på matmuffins man skulle ha keso i som jag ska testa.

Hoppas du får en bra helg hemma. Vad ska ni se på för bio?

2013-09-27 @ 22:17:47
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0