#33

idag är inte det verkligen inte min dag. oron i kroppen sitter i sen imorse, ångesten är skyhög. det placerade mig i idag i lilla matsalen för att det skulle komma en ny patient och det vet att jag inte är redo en för egen ansvar utan personal och jag får bara mer panik av att sitta ensam åh äta och vad var det jag sa, jo panik fick jag. gick fram och tillbaks i korridoren och bara grät och grät bad personalen komma och jag sa att jag klarar inte av ensamheten och det egna ansvaret finns inte än där hos mig men jag sa att jag ger denna dagen en chans. 
 
jag är en sån person som inte riktigt tar tag i det utan går och grubblar ska jag ska jag inte om och om igen och det är något jag jobbar mycket på här. här MÅSTE jag be om hjälp av personal och det är inte alltid jag gör det och det är också jobbigt för mig för att jag går och håller allt inombords, är ni med vad jag menar? jag vill prata med personalen för att kunna handskas med mina tankar som far i mig men det är rädslan som tar över.
ursäkta om detta inlägget blev lite rörigt men hopps ni förstår mig!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Det blir bättre, jag lovar. <3
sv: Åh, pannkakor som är så gottigt, hihi. Tusen tack för din fina kommentar kära du!
Måndagskramar. ♥

2013-09-23 @ 19:47:31
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Moster

Prata med dem för Guds skull, de är där bara för dig! Syns imorgon, kramar

2013-09-23 @ 21:49:21
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det var jättemysigt :) Vad ska du hitta på för skoj idag då?? =) Kram!

2013-09-24 @ 09:25:28
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: Linnea

Hej.
Jag hittade till din blogg för någon dag sedan. Ville bara skriva en liten kommentar och säga att jag verkligen hoppas att det blir bättre för dig snart. Du förtjänar att må bra.
Och jag förstår precis vad du menar för jag är också sådär. Tänker alldeles för mycket och velar fram och tillbaka mellan att göra och att inte göra.
Det var nog det,
kram!

2013-09-24 @ 15:07:24
URL: http://lineamaria.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0