#27

hur har eran dag varit, har den varit bra? själv har min dag varit väldigt påfrestande det har tagit mycket på psyket. höll på att falla ner till en mycket dålig vana men jag blev stoppad en gång andra gången sa jag till mig själv "vad håller du på med, sluta du vet konsekvenserna och du vet hur dåligt du mår över det" så jag gick ut tog lite luft. 
 
vi hade gruppen idag, vi fortsatte jobba på att vilja förändra dock vart det upplagt på ett annat sätt. vi pratade om konsekvenser som faller in när man ska förändra något stort, man vill upp på  toppen och ner för att glömma/gömma det negativa bakom sig men såklart så finns det hinder på vägen men vad kan man tänka för positivt som gör att det negativa försvinner? mycket intressant och lärorikt inslag. alltid lika jobbigt att gå till gruppen för vi pratar om så känsliga grejer och folk tar upp om sånt som både berör och är nyttigt att lyssna på.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för titten på min ganska inaktiva blogg! Tack för kommentaren! Hat läst lite på din blogg nu, och kan bara säga detsamma till dig; KÄMPA PÅ! ge aldrig upp! Du är värd att må bättre!!

2013-09-17 @ 20:13:35
URL: http://Skeptisk.blogg.se
Postat av: lettersfrom.blogg.se

S: Jag är tvärtom jag fryser alltid i mina docs så jag vill ha ett par fodrade till vintern! hihi visserligen fryser jag alltid om fötterna :) puss

2013-09-18 @ 10:18:27
URL: http://lettersfrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0