#21

jag tar alltid med mig något bra efter samtalen med min behandlare. idag berättade han om varför det är så viktigt att äta på just den tiden vi har här alltså 15-30 minuter. jag fick verkligen en tankeställare i o med mina fobier och tankar.
 
imorse hade jag taktila, städade, samtal med behandlare. får se senare vad dagen tar mig vidare ska nog ner och pyssla lite med saker jag påbörjat, annars skiner solen över Varberg idag vilket är underbart efter all detta regn. september är ingen rolig månad, det är så kallt, regnigt och mörkt ute riktigt trisst!
 

Kommentarer
Postat av: Princess Lilla Lii

Du är så otroligt stark tjejen som kämpar med detta och hänger kvar och orkar, du är verkligen en inspiration för andra. Fortsätt med det!

Håller med om att den här månaden är riktigt tråkig, man blir så deprimerad av vädret!

2013-09-11 @ 14:42:09
URL: http://www.princesslillalii.blogg.se
Postat av: Ebba Molin

Du är så himlans stark fina du! Kämpa på.
kramar

2013-09-12 @ 10:08:34
URL: http://molinebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0