#19

fy helvete vilken morgon. jag hatar att se dom där siffrorna varje måndag som ger mig panikångest/panikattacker. att liksom stå där och bara kolla ner, rusa ut genom rummet och sen låta tårarna falla det är så fruktansvärt.
 
att man utsätter sin kropp för detta, att man har utsatt den för detta överhuvudtaget tar tid att smälta, tid att stabillisera och komma igång. rädslan för allt blir inte mindre den blir bara större åh större ju längre det går. jag hatar att man sitter hos sin behandlare varje måndag och han frågar "vad tänker du?" ja vad ska man säga, jag tänker inte alls klart jag tänker bara hur fobin växer mer åh mer och hur mycket jag vill fly. jag sa att jag bara vill här ifrån och åka hem och avsluta allt men han tillät mig inte det.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

you go girl, du är stakr, kämpakämpakämpa. Det är tufft det är det, men du ser vissa dagar tar mabn sig igenom lättare än andra och nästa vecka kanske du klarar måndagen jättebra. DU ÄR STARK MIN SYSTER. Love u <3 <3 <3

2013-09-09 @ 10:23:38
URL: http://thisemelie.blogg.se
Postat av: Moster

Goa Goa Felicia. Det kanske är nu det vänder och blir enklare. Du vet när det känns som jäkligast är det då det sakta vänder. Svårt attiske när man är mitt i det men sen, i backspegeln ser du att det var då. Kämpa, kämpa, kämpa du har ett helt grymtvliv framför dig. Kramar

2013-09-09 @ 21:34:26
Postat av: B R O W N S U G A R

Skickar kämparglöd & en stor kram!

Svar: tack fina fina du!!KRAM
Felicia Thiel

2013-09-10 @ 17:35:52
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0