ett exponera och stå ut i obehag

jag måste börja exponera. jag måste stå ut med det jag utsätter mig för och inte snika undran eller undvika i den jobbiga situationen för undviker jag hela tiden så kommer alla situationer bli mycket svårare och alla tankar kring allt kommer bli jobbigare men det är så svårt, det är så sjukt jäkla svårt i just det läget när alla atomatiska tankar kommer upp och så sitter man där och funderar, ska jag undvika eller ska jag inte göra det?
 
jag har jobbat väldigt mycket de 2 senaste veckorna att exponera mig= gå emot det obehagliga och äta upp och stå emot. det är jobbigt men det ska det vara. man måste gå emot och exponera för att komma någon vart för gör man inte det så står man och stampar på samma jobbiga position. 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag har också exponerat mig för saker som jag tycker har varit väldigt jobbiga och det är verkligen jobbigt men efter ett tag så märker man att det faktiskt lönar sig och man känner sig friare.

2013-11-01 @ 11:57:33
URL: http://enellinor.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0