#59

åkte in till stan innan 10. tror det eller ej men väl inne i stan fick jag panik ångest, visste inte vad jag skulle göra, kunde inte andas rätt, skakade och tankarna bara ekade i mitt huvud. det värsta var att jag var ensam så ringde mamma och pappa att det skulle skynda hit. mådde så dåligt efteråt, skakade fortfarande säkert av chock. hade dock annars en jättemysig stund med mamma och pappa på stan och fick shoppat en del kläder (shopalcoholic) som jag är.
 
efter lunchen/vilan drog jag, personalen och några vänner ut på utflykt till stättared och kollade på djuren och naturen. skönt och komma ut en sväng och andas annan miljö. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Känns det som att du behöver alla 22 veckor?

Hoppas helgen blev så bra som du tänkt dig <3
kramar

2013-10-20 @ 12:42:26
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0