#41

hej på er! hur mår ni, mår ni bra? själv är det faktiskt rätt okej om man bortser från alla idiotiska dumma tankar som ständigt finns i min lilla hjärna. jag försöker inte tänka så mycket utan bara göra det. men när jag fick se menyn på tavlan så höll jag på att tuppa av och när jag fick se min tallrik efter upplägget så kom tårarna, panikångesten och jag bara lämnade maten och rummet och sprang ut. tårarna forsade ner och jag ville inte tillbaks till matbordet.
 
mitt liv är bara mat, vila, mat vila osv. hatar det men vad ska man göra? kan inte liksom snika undan och skita i det för det hjälper inte i längden och jag vill bara flyga förbi min beteenden och göra massa undernflikter och det gör jag, men det är det jag ska jobba med att ta bort. leva normalt och inte ha massa flykter. 
 
1 oktober, tisdag börjar kanske inte direket ta slut men närmare sitt slut iallfall, månaderna går så fort, veckorna och dagarna med. hinner knappt bli september innan det blir oktober. läskigt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kram på dig!

Svar: <3
Felicia Thiel

2013-10-01 @ 19:53:17
Postat av: Sarah Persson

tack detsamma fina du! Åh gud vad jag tycker synd om dig, vilken ångest man skulle känna trots att man vet att det är fel att man känner ångest. åh jag känner med dig.

2013-10-01 @ 20:37:40
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Känner med dig! Kramar :)

2013-10-01 @ 20:42:54
URL: http://rexe.blogg.se/
Postat av: aschmanda

sv: Tack du :) Du med kram! :)

2013-10-01 @ 21:34:59
URL: http://aschmandas.se/
Postat av: Linn

Det känns kanske omöjligt just nu, att man någonsin kommer bli av med tvång, hopplöshet och den där jävla hemska jobbiga ångesten.

Men det KAN bli bättre, och en dag kommer du blicka tillbaka på den här tiden, och vara STOLT över att du tog dig förbi det! Kämpa på!

sv: Tack! :)

2013-10-01 @ 21:40:45
URL: http://list.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0