vilken jäkla helvetes idiotisk dag det har varit.
hade samtal med min behandlare och det var ett jobbigt samtal. satt och grät och grät åh tårarna kunde inte stoppas så jag orkade inte mer och gick ut genom dörren, gick med tunga steg upp till mitt rum och min behandlare följde efter men jag vill inte tillbaks in i rummet jag vägrade. vi satt i mitt rum och pratade om allt och jag kunde som sagt inte hejda tårarna, min behandlare sa att när tårarna kommer så gör man rätt det är såhär jag vill att ett samtal ska se ut för det ska vara jobbigt och det ska synas att det är svårt och det är sant. inte så att jag går in i behandlarhuset och pratar med min behandlare och skrattar och ler för jag tycker detta är piece of cake.
 
väl efter samtalet så var det lunch, vi hade flyttat torsdagslunchen till idag för att personalen skulle iväg, dagen blev ju inte direkt bättre med efterätt och allt och jag tvivlar så fruktansvärt jäkla mycket nu att jag måste verkligen måste ta ett beslut nu om jag ska fortsätta eller om jag ska åka hem och ta ett break några veckor och komma tillbaks med mer kraft och styrka men det är kört för jag kommer ändå aldrig hitta dit till mer kraft och styrka.
 
nog om detta, nu ska blir det middag (jag som bara kände efter lunchen att jag var färdigäten) nejnej

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åk inte hem, snälla. Det kommer inte att bli lättare och du kommer antagligen inte att finna denna kraft du letar efter där hemma. För kraften och styrkan finns inuti dig. Du måste stå ut.

Jag var dum nog att åka hem i två veckor och trodde att jag skulle bli mer motiverad, vilket jag intalade mig själv att jag blev.. Men det blev aldrig lättare tack vare att jag åkte hem. Det spelade ingen roll vart jag befann mig någonstans. Jag var tvungen att bestämma mig. Gå emot och vilja bli frisk. Göra rätt.

Kram ta hand om dig!

2013-11-27 @ 17:34:52
URL: http://styrka.blo.gg
Postat av: Linnea

Svar: Ja det är mycket bättre nu! Har vilat i två veckor så nu är det bättre! :)
Har du haft en bra vecka hittills då?
Kram!

2013-11-27 @ 21:40:35
URL: http://erne.blogg.se
Postat av: moster

Åk inte hem Flisan, det är ingen lösning, bara en försening av ditt tillfrisknande. Kan bara hoppa av och på? Platsen försvinner väl?Kramar

Svar: hoppas jag av( tar en paus) så fin platsen kvar! KRAM bästa moster!
Felicia Thiel

2013-11-27 @ 21:47:34
Postat av: Josefine Anerland

Jag hoppas verkligen allt löser sig till slut och att du mår bättre. <3

2013-11-28 @ 07:46:47
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Wilma & Ellen

Riktigt frääsch blogg!!

2013-11-28 @ 09:05:45
URL: http://nattstad.se/lnww
Postat av: MADDISENJ.SE

Försök att stanna kvar, jag tror faktiskt inte det blir lättare att hitta styrkan om du åker hem. Det är verkligen ett helvete du går igenom och bara att skriva ut det till allmän beskådande ser jag som en styrka i sig!! Styrkekramar till dig

2013-11-28 @ 10:14:49
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0