Break these walls down So the whole world can see how you inspire

John De Sohn – Under the Sun (Where We Belong) - Radio Edit
Jag har lärt mig att man ska aldrig ha för höga förväntningar men man ska ändå inte se det negativa. Jag vet, det är supersvårt. Jag har jättelätt för att se allt på den mörka sidan men det är tufft att lära sig att se allt på den ljusa sidan igen. Det är något jag jobbar på varje dag. Men man är ju så van vid att se allt på den mörka sidan så till slut blir Inget på den ljusa sidan.

Anyway...Jag går hemma här och fightas med mig själv & försöker övervinna allt. Det är inte lätt ska ni vet, det är det verkligen inte. Men med lite tårar som forsar ner för kinden som ett vattenfall, fina kramar & pussar, peptalkt mot mig själv så klarar jag också detta på ett eller annt sett. Motivationen är inte alltd vid min sida men den finns där svagt någonstans. Jag önska jag kunde känna den för då vet jag att jag har ALL kraft & motivation till att klara detta. Nu känner jag den inte så därför finns det mer negativa motivation än positiv motivation. Min hjärna hör allt, ser allt. Så därför måste jag vara snäll & ge hjärnan rätt perspektiv & även tänka rätt. 

Kommentarer
Postat av: elin stridh

sv: jorå, helt okej vädret med men kvavt!!! hur hade du det i helgen?

den finns på maxi har jag sett hittils iaf :D

2013-05-21 @ 21:48:56
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Sara - Hold on be strong

Fin :)

2013-05-28 @ 03:30:42
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0