du och jag

Tankarna är ett krig i mitt huvud, kriget går över för nån dag men sen startar det om på nytt. Jag vill att alla ska förstå hur man mår, hur svårt det är och hur mycket man krigar på en hel dag. För en dag på 24 timmar är tuffare än någon nånsin kan räkna ut. Jag har lärt mig den senaste veckan att jag inte kan vinna över mina tankar för när jag väl tänker så är jag förloraren. 
 
Mina sömnlösa nätter börjar komma igen. Jag drömer på tok för mycket och det är inga vanliga drömmar. Dom är verkligen hemska och jag undrar om det ens är lagligt att dröma så?
Jag vågar knappt vakna för jag vet vart dagen kommer ta mig och jag vet vart mitt liv förför mig. Jag reser mig upp ändå och tänker "idag ska denna dagen inte bli som igår". Men man kan inte tänka så man får liksom ta minut för minut, timme för timme för tar man flera veckor innan kommer du aldrig stå på egna ben igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0