Q

Ska la försöka svara så gott som möjligt på frågorna.
 
Dina 5 favoritband/artister? 
Eftersom jag är en housemänniska och lite för de där indiestuket så lyssnar jag helst på Avicii, SHM, Harwell, All Time Low och Duft Punk
 
1D/JB?
Ingen eftersom deras musik inte existerar ens i min musikvärd. Rent ut sagt, sämst!
 
Favorit färg, djur, band/artist, maträtt, frukt?
Svart, gillar inte djur, All Time Low, Laxgryta med pasta, Vattenmelon

Snyggaste kändiskillen?
OJJJ, finns många men får nog säga alla snygginga killar i O.C
 
Vad är ditt bästa minne?
Har hur många fina minnen men ett starkt minne jag har är från Way Out West 2012.

Vad symboliserar DIG?
Glad, hjälpsam och öppen

Är du en dagdrömmare?
Nej, jag drömmer alltid på natten vilket resulterar ingen sömn
 
Hur många förhållanden har du haft?
Inget seriöst förhållande. Väntar på den snälla killen ska kolla i mitt liv
 
Tips om bra böcker?
Det är så logiskt alla fattar utom du av Lisa Bjärbo är en riktigt fin och gullig kärleksbok.

Fulaste klädesplagget
Har inga fula kläder, hara bara snygga kläder

De bästa plaggen du äger (+bild gärna)
Mina jeansshorts (finns bild på bloggen tidigare), alla mina olika sweater- tröjor + svarta Cheap Mondayjeans och min marinblåa långklänning.
 
Vart får du din inspiration till fotograferandet ifrån?
Från tumblr och från hur jag tänker själv, tidningar inspirerar också mig en del.

Hur många kuddar sover du med?
En avlång kudde
 
Varför ska du bo i falkenberg x antal veckor ?
Jag ska bo i Varberg pga. Personliga skäl. Kanske något ni kommer märka i bloggen längra fram för de som läser den. Keep reading

Favorit skönhetsprodukt? 
I.D bareMineral- sminket. Det bästa jag haft/har. Rekommenderar starkt för er som inte har det
 
Hur ser en perfekt dag ut för dig?
Eftersom detta året inte har varit det mest perfekta för mig så kan jag inte säga hur en perfekt dag ser ut, men när jag väl har det (sällan) så är det när jag själv mår bra och känner mig stolt och även alla runt omkring också mår bra.
 
Vad är det bästa du vet att göra eller planera inför?
Jag älskar och ta dagen som den kommer och göra spontana saker bara apropå. Annars gillar jag att planera saker man bestämt/sett fram emot att göra.

Vilka serier och filmer är dina favoriter?
O.C och Gossip Girl. Har inga favoritfilmer direkt eftersom det aldrig är något jag kollar på så ofta

Har du någon gömd eller öppen talang?
Hmm...Nej det skulle jag faktiskt inte kunna säga att jag har. De flesta vet mina talanger isf

Chips/godis?
Godis

Läskigaste du vet?
Vet inte om man kan tycka det är läskigt, men är mer rädd för att jag ska bli lämnad ensam av människor.
 
Varför bloggar du? Tycker du om det?
Jag bloggar mest för att skiva av mig, det är ett enkelt sätt en att skriva allt i en dagbok, sen även bloggar jag för att visa andra hur mina dagar är i text och bilder. Dock gillar jag inte att blogga men gör det mest som sagt för att skiva av mig.
 
Var ser du dig om 10 år?
Kock eller servitör på ett schysst ställe i Sverige eller utomlands
 
Var skulle du åka om du fick välja vilket ställe som helst i världen?
Australien, skulle vilja jobba där i restauranbranchen

Din favoritplats?
Italien- jag älskar miljön runt omkring, maten och det fantastiskt fina folket.
Danmark- samma där, miljön, folket och deras otroliga inspiration
 
Vart i världen har du rest? Vilken plats kändes bäst?
Vi har husbil så vi brukar resa runt i Europa. Danmark, Tyskland, Österike, Schweiz, Spanien, Italien, Tjeckien, (Prag), Polen (Kraków och Auswitch - Konsentrationslägret)

Kommentarer
Postat av: LIENE

Intressant att läsa :)

2013-08-03 @ 18:43:52
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: felicia

Sv: jadå Själv? :)

2013-08-03 @ 19:48:21
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: ♫♪ sandra

kul att läsa :)

2013-08-03 @ 22:18:39
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: ♫♪ sandra

oh! tack för tipset :)

2013-08-04 @ 13:24:48
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: julia

Sv: Den är från Rådhuset men är ju av märket marshall & franklin så du lär kunna hitta den någonstans i närheten! tack så mycket!

2013-08-04 @ 15:19:15
URL: http://medettleende.blogg.se
Postat av: alice

sv: allt är jättebra med mig! Hoppas allt är bra med dig med? :)

2013-08-04 @ 16:58:14
URL: http://cederins.blogg.se
Postat av: Jasmin

men alltså det är ju du!!! haha, läste din blogg hela tiden förut och följer ju nu dig på instagram. har aldrig riktigt fatta att det är du förräns jag började blogga nu nyligen igen och såg att du hade kommenterat ett gammalt inlägg. galet fin är du tjejen, puss!

2013-08-04 @ 19:10:50
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: Marie Bergman

Ja det är verkligen fantastiskt :)

2013-08-04 @ 19:23:42
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: Stina Mattsson

Så kul att läsa! :)

2013-08-07 @ 15:36:05
URL: http://www.kungstina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0